fredagen den 13

Härligt med helg!

Har haft ovanligt mycket o göra den här veckan. Är inte riktigt van vid det känner jag. Hjärnan blir överkokt av alla intryck. har planerat inför Laholm, skrivit om listor med danselever så att jag lättare kunde sätta ihop grupper. Har försökt skriva ner olika dansövningar som är bra... hm... svårt att veta vad man ska göra när man inte vet vilken nivå gruppen har. De kanske inte hänger med alls ... eller så är allt för simpelt... jaja det är väl sånt som flyter på plats efterhand.



Ska verkligen bli kul att undervisa!! Det är en stor kulturfestival i Laholm den 6 juni o då ska alla mina
dansgrupper visa upp något.
Spääännande =) wiiii

annars i veckan har jag övat piano, gjort pianometodikläxa, undervisat småtjejer i piano och övat inför SMASK. Senare idag ska vi prova kläder inför SMASK. Vi ska låna från ett hemligt ställe ;) Tycker kläderna är halva grejen med SMASK.
Att få vara sig själv för en gång skull




Trevlig helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0