Träningvärk o Pianolektion

I går var det full rulle!!
Först rörelseträning i TVÅ timmar! jätte roligt. mycket improvisation,
komposition och annat skoj.
Sen två timmar senare gick jag till Dansstudion No1. Dansade Modern
i 1 o 1/2  timme.
Såååå roligt!! vi fick rulla på golvet, stå på
händer o en massa annat



Två super roliga pass men ack vad jag är trött i kroppen.
Var ett tag sen jag rörde på mig.... Idag har jag träningsvärk!!!
kan inte lyfta höger arm... ryggen är helt stel... orkade knappt cykla till skolan idag.

Hade pianolektion på skolan!
intressant introduktion...... Läraren spelade och berättade
om olika genrer...  intressant o spännande!
NU ska jag sätta igång övandet igen!!

*mjuuo*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0