nja

Nä, yogan var inget för mig. Det gick för långsamt, för mycket prat emellan.....
Tycker jag får ut så mycket mer av min skiva här hemma...
ska kolla upp om det finns nån del två så jag kan gå vidare.
Den hade säkert passat andra!!
men jag hade förväntat mig mer avancerade ställningar,
mer utmaning! svåra balansövnigar....


men det var verkligen inget svårt alls!! bara segt.....


Idag ska jag först ha rörelseträning på skolan. ska bli jätte kul! var länge sen
Sen ska jag dansa modern på No 1. Super kul!!
äntligen sätter allt igång igen!!
Skönt att börja röra på sig!



Ha en underbar dag!!
'Mjou*

Kommentarer
Postat av: Anderz

Hej Stina! Kul att se att du med har en blogg, ska genast länka dig från min!:)

Kram!



/anderz

2009-02-03 @ 11:02:00
URL: http://pintweaks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0