STHLM

Nu är jag bosatt i Stockholm!
Flygresan var extremt jobbig men jag överlevde.
Det gick bra att hitta sen när jag väl var framme. 
Fick fråga lite men det får man göra
i början.

Lägenheten är superfin! 
Precis som studentbostäderna på Rönnen där
jag bodde i två år.

Nära till affär o tunnelbana.
10 min från T-centralen.
Grönområde.
Precis lagom.

Idag
har jag gått på stan.
Intervju på Chinateatern. 
Det var trevligt. Kändes bra.
Hon hör av sig inom de närmsta
dagarna. 

*håller tummarna*

Sen gick jag till Gamla stan...
Så vackert med allt vatten , slottet o all kullersten.


När jag sen skulle åka hem hittade jag en gammal
gymnasiekompis!
Han stod där i en skobutik och var lika söt som alltid.
Så roligt!!
Fick världens gosigaste kram =)

.....Världen är liten.....

Hittade oxå en färgsprakande butik.
Jag gick in o frågade om de behövde personal.
O det gjorde dom!!
Skickade mitt cv när jag kom hem...

*håller tummarna sten hårt*

Hade passat så bra att jobba där i butiken o sen
har Chinateatern som lite extra....

mmm...
får se vad som händer.

!Spännande!

Ikväll har jag tittat på Amelie från Montmartre
En bra peppfilm
när man känner sig lite ensam.


Imorn ska jag träffa Mikael.
Kul !

Godnatt* * *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0