RIKSSMASK!!!!

"Kärleksvals" kom tvåa!!! o vi ska till Malmö OPERA ! ! !

den 2 Maj då är det stor final mellan alla Musikhögskolor i Sverige!  Ska bli suuuuper kul =)

Jag är så glad!!!! =) 
är så glad för Mary som har skrivit o arrat denna vals.
o är så glad att Operan lånade ut snygga frackar till oss dansare.
Är så glad att Nils Holgerson o renen var med o spred värme o kärlek
O är superglad att Karin, denna fantastiska sångerska gjorde ett fantastiskt jobb på scen igår!!!

Jag dansade i två bidrag och hade jätte roligt med snygga Emily i "Barbershop til u drop"
Det blev mycket rumpor där i slutet så jag är glad att vi hade varann! Vi gick oxå vidare till andra omgången
men tyvärr ingen rix... Cykelkillarna vann! O det var ett roligt framförande! bra vinnare!

Nu, dagen efter är jag trött. Det blev dans o skratt inatt o jag var hemma kl 03. Ganska lagom.

Mamma o Pappa var där!! känns extra kul att vi gick vidare så att de kunde få se oss flera gånger på scen!

*meooow meooow*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0