28 jan

Jag åker ner till Malmö i början på april.
Ska koreografera inför en konstutställning och en fin vårkonsert i Domkyrkan i Lund.
Jätte spännande o roligt!

Fram tills dess ska jag fortsätta med mitt jobb. Jag ska sjunga för bebisarna, pyssla med barnen,
umgås med konfirmander, hjälpa till på ungdomscaféet 61:an, undervisa i rörelseträning, sjunga för gamlingar, spela på en taizémässa,  få fram en sång och rörelsekonsert med Maria som tema och förbereda för familjegudstjänster. Det är väldigt roliga aktiviteter... men jag önskar bara att mina arbetstider och
planeringstimmar såg lite annorlunda ut. Har snart ingen energi kvar alls.
Tunga stenar:
mina katter har ingenstans att bo, är just nu hos mina vänner som absolut inte vill ha dom där.
jag är skyldig mamma pengar.
långa arbetsdagar
kommunikationsproblem på jobbet
mörkt ute
kallt ute
för mycket snö
försenad lokaltrafik
räkningar
upptagna tyskar

Soliga lyft:
Underbara kollegor
surprised kitty på youtube
jazzdansen i måndags
spela piano
sjunga
min kombo som är hemma
fina personer som lyssnar o stöttar
konsert på Berns imorn
Nu ska jag läsa klart Stieg Larssons luftslott.
Mjouuuuu****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0