Tis 9 feb

OK!
nu gäller det för mig att lära mig att åka bil tills nästa onsdag..
har lite över en vecka på mig att fixa det.
Har planer på att åka buss varje dag... kanske vänjer sig lite
Det är nämligen så här...
Nästa onsdag ska jag spela in en reklamfilm... ska sitta i en åkande bil i över två timmar!!!
Har inte sovit nåt i natt... har bara tänkt på detta sen de ringde från TV4 igår....
Det ska gå bra!!!
måste bara öva lite..
ska klä på mig nu o ta bussen o se vart jag hamnar.......
*orolig kise*

Kommentarer
Postat av: magdalena

Wow va häftigt! Tv 4?? Hur fick du det jobbet? vad är det för reklam? Jag tror lätt att du kommer klara det=)=)

2010-02-10 @ 19:57:43
URL: http://magasini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0