buss 1

Tog buss 1
Jag åkte hela vägen till hötorget och tebax igen. Kunde åkt längre...

Vägen till Fridhem har jag åkt ett par gånger så den biten var som den brukar vara.
Lite jobbit men jag ser ändå ett slut på det lixom...
Nu fortsatte jag. jag satt kvar o ju längre jag kom från Fridhemsplan ju
mer svettig blev jag. Kände att andningen kom högre upp i bröstkorgen.
Jag drack från min koffeindricka o försökte andas lugnt...
Vägarna var nya.. hade ingen aning om när nästa hållplats kom (ifall jag ville hoppa av)
Jag tänkte den sista biten: "nästa hållplats hoppar jag av, nästa hållplats...".
Men jag satt kvar.

Framme vid hötorget kollade jag klockan. jag ska ju tebax oxå. Ska jobba.
Så jag hoppade av o tog bussen samma väg tebax. Denna vägen gick lättare.
jag satte på hög musik från min ipod. Tyckte _nästan_ att det var skönt att bara sitta där o titta ut på stockholmsgatorna...
Satt på ett skönt sätt.. lite på sidan..ihopgosad i min jacka.

resan tog 40 min
Jag är ganska nöjd med mig själv.
Detta var steg ett.

7 dagar kvar

Mitt mål är att kunna sitta i en bil som är på en biltrailer i två timmar. 
Samtidigt som jag agerar och sjunger. 

Det SKA gå.

*nervös*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0