Tor 3 sep

Har städat o tvättat idag!
behövdes...
Har fikat med Christian idag!
Det var lika trevligt som alltid
Planerade att gå på dansklass!
Tunnelbanan hade fuckat sig så jag bestämde mig för att gå.
Hittar ju inte alls... o det var inte mycke tid kvar.....:S
Frågade mig fram till Stureplan för jag visste att skolan skulle
ligga där nånstans...
Sprang på en kille som kräktes två gånger framför mig...
fyy så vidrigt. Stackars kille....(var på drottninggatan)
Såg sen en man med vita jeans o ett paraply i hand (stureplan)
Frågade honom om vägen. Han förklarade o var jätte trevlig!
han höll på med musik på nåt sätt.. vi hann inte prata så länge för jag hade
väääldigt brotom.. Han verkade vara en "viktig" person...hm hm hm..
Han frågade efter mitt nummer.. o jag gav det till honom ???
Inte likt mig.....
Men på nåt sätt kanske han var en bra kontakt.... eller nåt..?
jaja vi får väl se om han hör av sig... o vad han då säger....
Jag sprang vidare för att komma i tid till dansen...
när jag äntligen hittade dit så var det inställt idag.... bläää
*SUCK*
var bara att leta upp närmsta tunnelbana o åka hem.
meow me ow**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0