Torsdag 7 Maj

Idag har jag varit på audition.
Första gången.
 Var väldigt fundersam på vad jag hade dragit mig in i...
men det var roligt!!
Hon som höll i övningarna var super bra.
Vi fick agera vampyrer, zombies o offer hahaha
Så galet!



Imorn får vi mail om vilka som har gått vidare till audition två.
Verkligen spännande!
jag har inte den blekaste aning om det gick bra eller dåligt...
får se helt enkelt haha

Annars är livet inte på topp just nu...
många tråkigheter som får mig att vilja sticka ner huvudet i sanden...
eller bara åka iväg o inte komma tebax
Men det blir nog inte bättre av att fly från problemen....
...

Kul med lite vampyravbrott =)
fick mig att tänka på nåt annat....................


meow meow*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0