19 Maj

ja jag färgade håret rött... men efter en dusch försvann all färg...
fick färga om igen.. men den höll heller inte efter en tvätt..
Såååå nu är jag typ lilaröd närmast hårbotten o sen fesen gulaktig färg på resten.
Snyggt ........  NOT!

jaja.. blir snart dreads igen. Denna gången har jag gjort dreads av ull. Blir jätte fint =)


Vampyrgrejen kom jag med i! jätte roligt men tyvärr hade jag missuppfattat vilket datum
så jag kan inte vara med längre... synd. Men det var roligt så länge det varade =)

Gick på en annan audition idag. I Lund. Sökte dans till en musikal.
De behöver fem stycken dansare... ehm.. ja o det var ganska många som sökte.
Koreografin var inte omöjlig men inte den lättaste heller....
men äh, jag gjorde mitt bästa!  Det var roligt o absolut nyttig händelse.

Några timmar senare, efter att jag hade somnat i parken intill Lunds Domkyrka skulle jag sjunga en sång oxå.
Dom ville höra om jag kunde sjunga för isf kan jag ju då sjunga medan jag dansar... Det gick ok!
Efter sången ville de helt plötsligt höra mig läsa en text oxå... jaha? men det var bara att tuta köra!!

haha vi får se hur det går! 

Köpte en nubia-tröja på vägen hem.... wiii ! =)
http://www.nubia-wear.com/


*mjou*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0