sprallig*

*frrrhrhhrhrrhrrr...*
Är sugen på att pyssla!!!
igårkväll, (inatt) rotade jag runt i förrådet och sorterade o gjorde fint. Kunde slänga
så mycket att jag fick plats med alla ytterkläder och skor. Fanns ju ingen anledning att ha
den stora, fula, klumpiga klädeshängaren kvar i hallen.
Jag tog ett stadigt grepp runt borren och skruvade loss hela apparaten..hheehehe
NU är det jätte mycket plats i hallen!! en NY hall...som nästan ekar. =)



Sen kliar det lite lite i fingrarna... sugen på att göra dreads... hihi
Men NEJ. har precis klippt mig o lagt massor av dyra pengar på färgning o klipperi.
Ska låta mitt hår vara... iaf ett tag :P
Är sugen på att ha dreads, ha tunna, sköna kläder.....  och känna grönt gräs under tassarna...
mmmm... saknar sommar, sol o värme.



*mjouu*

Kommentarer
Postat av: Julliuppan

Tjoho! Hihi, ja, det var då inte länge sedan du gjorde om dig sist ;) Men en sak är säkert... du är inte ensam om att längta efter värmen och att springa naken.. men ups... jag menar barfota i gräset! :)

2009-02-17 @ 23:06:09
Postat av: Nattblomma

hihihi I sommar får du o jag springa nakna i solskenet =)

2009-02-18 @ 15:53:46
URL: http://nattblomma.blogg.se/
Postat av: Julliuppan

:)

2009-02-19 @ 15:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0