STHLM

Den 23 augusti sticker jag!! 



Det ska bli såååå skönt att komma här ifrån. 
Malmö är jätte fint o jag kommer sakna det. Det är så litet o lagom på nåt sätt....
Men  nu är det dax för Stockholm. 
Ska bli spännande .
 Känner typ ingen där
kanske därför jag åker dit........

Tyvärr måste jag ge bort mina älskade katter
mina bäbisar
Det gör jätte ont. Men jag hoppas dom förstår....

Allt blir verkligen upp o ner nu när jag ska flytta.
Ibland ångrar jag mig.... blir för bökigt. 
men sen kommer jag på att jag måste göra det här.
Jag vill ju! 
jag har pratat om det här i över ett år....
nu är det ett bra tillfälle.
 När ska jag annars göra det?

....

*mjou*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0