Fre 18 sep

Igår var det Premiär på China!!
Stressigt som attan men roligt. Sen var vi bjudna över till Berns
på premiärsfest !!  Jag var jätte trött men gick ändå dit en sväng o dansade o åt god mat :)
En fest med kända ansikten. Men ack så tråkiga! Vi i personalen hade superskoj! dansade o hade det gött =)
Hade lite problem sen att ta mig hem... erhm...
jag trodde att tunnelbanan gick hela natten... iaf på helger. Men det var ju torsdag.
lite förvirrad...
så jag försökte hitta nån buss som gick åt rätt håll. Inte lätt.
Efter förvirrande promenader i högklackat så tog jag en taxi till KTH. Där visste jag iaf att tunnelbanan går förbi.
Kanske kan sitta där o vänta på att tunnelbanan öppnar. eller nåt.
Men till sist hittade jag en busshållplats o det kom en buss som körde till Bergshamra!
Jag hoppade av vid Bergshamra Söder... visste inte om det var rätt. men jag provade.
Framme hade jag inte en blekaste aning om vart jag var. Tittade på en karta o försökte lokalisera mig.
Inte lätt i mörkret. irrade runt ett tag. var lite smårädd i mörkret.
Till sist hittade jag rätt.
Tog bara en och en halvtimme att komma hem.
Idag är jag lite sjuk :( har ont i halsen o är tjock i huvudet o i näsan. har nog feber.... bläää
Hoppas det går över snart.....
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0