Söndag 3 Maj

Jag sitter här med en kopp te o har smink över hela ansiktet....
de fina lockarna från gårdagen ser mer ut som ruffs och hållningen är mindre snygg.

Jag är helt slut från igår.
Men inte som förra gången det var smask. Då hade jag laddat så mycket att

jag mådde illa hela söndagen.....
Idag är det helt ok. Bara lite sliten och så. 


Det var såååå roligt igår!!
det var en ära att få dansa på Europas största scen!! 

Allt gick så bra!!  
Publiken jublade som galningar o båda Malmöbidragen gick vidare!!

Sen var det synd att Malmö inte vann det här året heller..... kommer alltid alltid tvåa.
Cyklarna kom två och vi kom trea.

Men men, som sagt, vi gick vidare o fick stå på scenen två gånger o det är ju det bästa!!

Sen agerade jag ängel vid två tillfällen. hihi
Kände mig jätte söt med mina vita vingar o balettkjol =)


*meow meow*

Kommentarer
Postat av: Julliuppan

Det låter ju verkligen som en toppenkväll! Hoppas du hann ta lite bilder oxå :) Skulle vara jättekul att se!

2009-05-04 @ 09:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0