Pariserliv

Valborsmässoafton firades med en operett på Malmö stadsteater!
Det var en gammal vän till mig som jag visste skulle ha premiär igår kväll som dansare
 så jag slängde iväg ett sms o skulle önska lycka till.
Tillbax fick jag två fribiljetter hihi så jag släpade med mig min man
som kom direkt från Köp en hamn.
Denna operett, Pariserliv, var heeelt galen!!!
Sjuka kostymer, knasig dans, lustig handling.... Verkligen annorlunda och underhållande.
Blev lite rädd där ett tag att jag hade släpat med stackars Viktor dit men han satt o skrattade högt :)

Såååå
det blev ingen eld-ritual vid Pildammsparken i år.. tyvärr.
Men roligt att göra nåt annorlunda :)

Idag bär det av till skolan för genomdrag inför SMASK.
o senare ikväll ska vi till Operan för ett annat rep inför SMASK.

Imorn är det dax!
*pirrar i magen*

*meow*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0