28 Mars

Lördag....
jag sitter hemma o lyssnar på SMASK i Piteå. De sänder direkt i radio! 
vilken grej det är egentligen. Pampigt! Mäktigt! o super kul.
I löööv it

Nästa Lördag är det dags för SMASK här i Malmö!
det pirrar redan i magen... wiiiii !
Idag spelade vi in filmen inför bidrag nr 7: Kärleksvals
hihi det blev såååå roligt.. thihi
Det roliga började redan när vi skulle hämta rekvisitan på stan...
denna rekvisita vill jag inte avslöja ännu men kan ju säga att detta
syns mycket i fel miljö o ser väldigt galet ut i en skolbuss med tre fnissiga tjejer.
Många blickar o skratt bland folket på stan hihi


Här dansar jag i vinnarbidraget 2007 - "Får jag bjuda på en kaffe? "
kom tvåa i rix upp i Stockholm på Circus !!


- N U -

Är ensam hemma....
målar naglarna....
väntar

han ska komma hem snart. Mysigt. Då blir det
film - Björn Bröder ( "vår film..." )
godis - blandgodis med lakrits, smått o gott
levande ljus - myspys
filt - gosigt


Katterna får sällskap ikväll.
Det behöver dom!!

*Meow*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0