Söndag

Deep var riktigt kul!!
jag hade mina kiseöron =)


jag med roliga Martin


o jag med min älskling Viktor!



HELGEN
har annars varit ganska soft.

Lördag
firade vi 4 år!! <3
blev promenad, en sväng på stan
o skratt åt melodifestivalen.
Avslutade kvällen med att titta på
Bruce Den allsmäktige. Grymt rolig. =)

Söndag har varit städ - och - sorteringsdag.
Jag o Viktor har kommit fram till, ännu en gång, att vi bor för litet...
(eller har för mycket grejer)




Känner mig fortfarande lite förvirrad över mitt hår.....
Känns inte riktigt "jag"
undrar vad som är jag?

Kommentarer
Postat av: Julliuppan

Intressant fråga det där... Vem är jag? Om jag blir sjuk och får helt andra personlighetsdrag, inte känner igen mina nära och kära... är jag fortfarande "jag" då? Eller finns det kanske olika jag? hmmmm... Tycker iaf att du är jättefin på bilden!

Puss o kram

2009-02-17 @ 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0