2 veckor

Om exakt två veckor BOR jag i Stockholm!! 
ny plats
ny tid
nytt liv

Jag funderar redan på hur bättre mitt liv ska bli...
hur nyttigt jag ska leva..
med bra mat och träning
Jag ska leta upp en kyrka som passar mig..
Träffa nya intressanta vänner

Jag kommer ju självklart ha kvar mina vänner här nere i Malmö.....
O dom får gärna komma upp o hälsa på!  


Ikväll har jag pratat med en fin vän.
Vi pratade i telefon i säkert en timme o tjugo minuter
o jag hade kunnat prata i några timmar till.  Hade nog blivit lite väl dyrt....
Härligt med vänner man kan prata med om allt
Fina vänner borde man vara mer rädd om....

--------------------------
Det är en hel del att fixa här hemma inför flytten....
Rota igenom förråd o annat pyssel.
Hade varit lite roligare om man var två.........
men den tiden är över..... o det känns tomt o ensamt...
....

tur mina kisar är kvar iaf 

*mjouu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0