Twistdreads



Min sommarfrisyr ! 
Helt underbart skönt att ha twistdreads under sommaren. Slippa tänka på håret. =)
Jag har twistat med svart o blont löshår och en del av garn o sen flätat in dessa i mitt eget hår.
Ganska enkelt och man slipper raka av sig håret när man inte vill ha det mer. Det är bara o fläta upp.

RIxSMASK
Men jag är lite tveksam hur de ska gå inför SMASK.
Rixfinalen är nu på Lördag o jag får inte på mig hatten med det här håret.
 Ett anternativ är att flätta upp allt igen o göra om det efter SMASK.
Ett annat alternativ är att ringa stället, där vi lånade kläderna o fråga om jag kan komma bort o
 byta min hatt till en större.
hm hm hmmmm

FILM
Ikväll ska Musikhögskolan visa upp filmen från SMASK!  tyvärr är det alltid svårt att se på film hur det såg ut på scen..
men det är en trevlig grej att sitta tillsammans med alla andra o applådera o skratta åt det vi gör !

Meow meow*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0