påsklov

är fortfarande seg efter helgen.. men börjar nu bli lite rastlös.

Min älskling jobbar hela dagarna... tråkigt.

det är fint väder som gör att jag vill gå ut.
 Men roligare om man har sällskap.

Träffade en fin gammal vän på stationen idag.
Det var mysigt! saknat honom mycket.
Hoppas på att träffa honom snart igen...

*suck*

har inget att göra... påsklov. . . alla har åkt hem.
Skulle vara skönt att åka hem men min mamma är här nere hos systeryster.

vad ska jag göra?
 kolla på film?? njäää så fint väder!
(skulle ändå säkert bara somna)

städa? gjorde jag ju igår...

nån som vill fika ?

hm...

*suck igen*

 får väl läsa lite i mina nya böcker som jag fick igår i present!


*MEOW*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0